in de bijlage een bestandje neer gezet .
op blad1 staat data , in kolom T staan de kosten plaatsen ingevuld en die komt verschillende malen voor.
het is de bedoeling dat van dezelfde kosten plaatsen de uren in kolom K worden opgeteld en vervolgens op blad 2 geplaatst worden de kosten plaats weer in kolom T en de optellingen in kolom K
daar naast zal kolom D gevuld worden met de waarde die in kolom T2 staat als er een waarde in kolom K staat
in kolom AC hebben wij een paar kosten verklaringen opgenomen , als Kolom T is gevuld dan zal in kolom F de tekst van kolom AD moeten komen te staan ( die correspondeerd met de kostenplaats )
als je het bestand bekijkt is het wel duidelijk.
ben nu een maandje bezig maar het lukt me niet dus heb wat hulp nodig ( ik werk nog met excel 2003 , sorry )
Bekijk bijlage november 2016.xls
op blad1 staat data , in kolom T staan de kosten plaatsen ingevuld en die komt verschillende malen voor.
het is de bedoeling dat van dezelfde kosten plaatsen de uren in kolom K worden opgeteld en vervolgens op blad 2 geplaatst worden de kosten plaats weer in kolom T en de optellingen in kolom K
daar naast zal kolom D gevuld worden met de waarde die in kolom T2 staat als er een waarde in kolom K staat
in kolom AC hebben wij een paar kosten verklaringen opgenomen , als Kolom T is gevuld dan zal in kolom F de tekst van kolom AD moeten komen te staan ( die correspondeerd met de kostenplaats )
als je het bestand bekijkt is het wel duidelijk.
ben nu een maandje bezig maar het lukt me niet dus heb wat hulp nodig ( ik werk nog met excel 2003 , sorry )
Bekijk bijlage november 2016.xls