• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gelijktijdige invoer op 2 bladen.is dat mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim135

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Op Blad 1 staat 1 regel Middels een selectie komt hij op Blad 2 Aktieblad
Het wissen van regels gebeurt op blad 1 middels een wismarkering
het zou mooi zijn als ik ook op blad 2 de selectie aldaar, de wismarkering kan invoeren voor blad 1
Ik hoop dat het kan in excel maar ik vrees van niet maar misschienheeft iemand een goed idee hoe dit wel te realiseren is

Hi Wim,

Welkom op het forum.
Voor de helpers is een voorbeeldbestandje toch wel handig, want zo is het toch tasten in het donker.
Excel file eerst eventjes zippen.

Joske

voorbeeldbestand

Er is niks te doen met een voorbeeldbestand
Het is gewoon een vraag die ik duidelijk omschreven heb Meer kan ik er niet van maken
Je opent gewoon excel en dan heb je al blad 1 2 en 3
dan zet je op blad 1 en 2 dezelfde regel neer maakt niet uit wat en dan maar wissen Daar gaat mijn vraag over

Laatst bewerkt:
Een simpele vraag verkrijgt een simpel antwoord.
Selecteer tabblad1 en tabblad2 alvorens iets in te voeren en je voert het in op twee werkbladen tegelijkertijd.
Dit selecteren doe je door de Ctrl-toets ingedrukt te houden en dan op de tabnaam te klikken.

Groeten,
Richard

Invoer op meerdere tabbladen

Een enorme blunder mijnerzijds Ik gebruik tabbladen selecteren al jaren om b.v. wijzigingen door te voeren in een groot aantal bladenMaar ik heb hier totaal niet aan gedacht
Sorry en bedankt

Richard,

Dank, ik kende deze truc niet en zou kopieren - koppeling plakken hebben gesuggereerd.

]vraag opgelost butten

Geeft een ongeldige actie uitgevoerd
is er misschien iets mis op dit moment

Ik zou het niet weten, want heb zelf nog geen Excel vragen gesteld hier :)

Probeer later nog eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan