Geluid 2 keer sneller.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Haag

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Ik heb een probleem dat al het geluid wat ik op mijn computer afspeel, dus radio online en ook mp3 bestanden versneld afspeeld ongeveer 1 a 2 x zo snel.... Weten jullie een oplossing of waar ik die kan vinden op Helpmij?

Bedankt alvast

Ja,

Op de hp site de soundmax driver downloaden en installeren voor je type compaq.

Hoi bedankt voor de tip, maar kom er niet uit op die HP site.... :confused:
Lekker duidelijk als alles door elkaar staat, misschien een handvatje voor handig gebruik?

Alvast bedankt :thumb:

Wat Frisian zegt;

model compaq is hierin het belangrijkst. Zodra dat bekend is is de driver (meestal) zo gevonden

Hoi ik heb gepobeert de juiste driver te vinden, maar kan het typenummer nergens vinden...
Het gaat om een Compaq Deskpro, maar zie op de site dan bijv. 5500.
Ik kan dit op de computer nergens vinden... Is dit mogelijk bij computerbeheer ofzo na te zien?

Heb wel een serialnummer: 8142FR4ZO7FO

Iemand een tip om handig bij de juist driver te komen?

Alvast bedankt

Weet je zeker dat het serienummer klopt? Als ik deze invoer op de website van HP kom ik hier op uit.
Klik anders eens met je rechtermuisknop op deze computer en kies voor eigenschappen.
Zie je daar informatie met betrekking tot het type Compaq?
Je zou Everest ook nog kunnen probleren, misschien kan die het type laten zien van Compaq.

Hoi en bedankt voor de reactie,

Ik heb bij computer en dan eigenschappen bij Algemeen het volgende staan:

Computer:
x86 Family 6 Model 8 Stepping
10
AT/AT COMPATIBLE
523.696 RAM

Verder gaat het dus om een compac deskpro en draai ik Windows 2000.
Ik heb kreeg ook steeds dezelfde gegevens op de HP site als ik de seial intikte.
Met een telefoontje naar HP ben je ook al niet geholpen, want ze verwijzen je gewoon naar internet teug.... :shocked: Handig zo'n help(je niet) desk ;-)

Als je meer weet bedankt

Hoi nog ff op stickers gekeken. Voor op de computer zit een sicker met de volgende tekst:

EXD/P1.0/20C/6/128CN NL
COMP/.Q SERIAL NO.8142FR4ZO7FO

Verder zie ik ff niks, is dit wat dan en waar zou ik naar moeten zoeken anders?

:thumb: Ronny

M@rio en Frisian bedankt:thumb: :thumb:
Ik kan weer heerlijk van de radio genieten :cool: zonder dat hij op topsnelheid staat hahaha
De ADI Audio Driver werkt perfect.

Bedankt voor de tips en super!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan