Geluid aanpassen van één boxje

Status
Niet open voor verdere reacties.

buzzerNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2009
Ok dit is mijn probleem en wordt er zo langzamerhand helemaal gek van:

Ik heb logitech 5.1 x-530 boxen. Omdat het snoer te kort was naar mijn rechts- achterboxje heb ik er een verlengsnoer tussen geplaatst. Hierdoor wordt het geluid verzwakt.

Nou heb ik dat probleem al een keer eerder opgelost via het configuratiescherm onder geluiden en audioapparaten en dan luidsprekervolume. Er stonden hier eerst 6 schuifjes voor elk van m`n boxjes een. Een tijdje later heb ik een nieuw moederboard gekocht en hierdoor is dit weggegaan, nu staan er maar 2 schuifjes (Het staat daar toch echt op 5.1 ingesteld).

Is er een manier om die 6 schuifjes weer terug te krijgen of een andere oplossing zodat m`n ene boxje`s geluid weer kan versterken?

Alvast bedankt!

Je nieuwe moederbord heeft een onboard geluid-chip neem ik aam. Heb je ook een nieuwe audiodriver geinstalleerd?

Ja, het moederbord (Asus P5KPL-AM SE om precies te zijn) heeft onboard geluid en ik heb als het goed is de drivers ook geinstalleerd.
Net zoals alle andere vorige keren.
Alleen had ik wel eerst soundmax, en nu heb ik realtek. Ik weet niet of dat uitmaakt.

als je een Sound card in je pc hebt zitten, installeer daar de benodigde software dan bij, en stel het eens anders in, in dat programmaatje :)
suc6

Helaas is dat programmatje nogal falend voor op XP. Dat realtek audio manager slaat helemaal nergens meer op. Je kan wat dingen testen van hoe het klinkt en equalizers enzo. Maar dat zoek ik allemaal niet. En het stomme ook nog is dat bij een andere pc met vista erop zie ik precies wat ik nu op xp nodig heb, maar dat zit er bij xp natuurlijk weer niet bij :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan