geluid bepalen door weke speakers het komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

janco1997

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
244
hallo,

sinds kort nieuw videokaartje, werkt perfect via HDMI! Maar nu kan ik alleen zeggen of door pc speakers of door tv speakers. Hoe kan ik nou bvb windows media player door tv en msn door speakers? (natuurlijk ook andere progs maar gewoon voorbeeldje :p) Is hier een prog voor of kan het gewoon via de windows 7 software?

groetjes! :D
 
Afhankelijk van het programma. Normaal gesproken gebruiken programmas de default audio device. Indien het specifieke programma het toestaat kun je ook een andere device kiezen.
 
ja ik weet, want al zet ik me tv op eerste uitgang, dan komt alles uit me tv. Maar is er een prog voor waar je dus kan zeggen uit welke boxen die komt? Want ik vind het irritant op telkens bij elk programma te gaan zoeken waar ik dat kan verstellen...
 
weet dus niemand een simpel programma waar je kan zeggen welk prog door welke boxen?
 
Al gewoon op het speakertje in de systray geklikt? Met rechts erop > afspeel apparaten.
 
ja dan kan ik zeggen of door pc boxen of door hdmi uitgang.. Ik kan wel bij een aantal progs kiezen welke uitgang die komt, maar spellen kieze altijd de default uitgang.. Dus ik zoek een prog, waar je kan zeggen de een door dat em de ander door die om zo te zeggen :p
 
heb eindelijk een goed speakersetje dus draai nu alles via dit, dus vandaar een slotje!
 
Dan zet ik er maar een "echt slotje" op. Oude topics liever met rust laten, ook al zijn deze van jou zelf. Zeker als het probleem zich niet meer voor doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan