geluid bij outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter Youri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Youri

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo,

ik werk met outlook express.
Ik heb ergens iets veranderd bij de instellingen, zodanig dat ik nu geen geluid meer hoor bij het einde van het ontvangen van berichten.
Nu weet ik niet meer hoe ik dit terug kan herstellen.
Ik vind het echt wel interessanter om dit geluidje te horen, vooral als je niet heel de tijd bij je pc zit te wachten tot dat alle berichten ontvangen zijn.

Graag een beetje raad a.u.b.

Youri

Aanvinken: geluid afspelen bij nieuwe berichten. In OE/Extra/Opties, tabblad Algemeen, onder Berichten verzenden/ontvangen.

Bedankt !
Het is gelukt.

Nu heb ik nog een vraag:

Is het mogelijk om hier een ander geluid te gebruiken?

Youri

Geplaatst door Youri
Is het mogelijk om hier een ander geluid te gebruiken?

Ja hoor. Mijn computer zegt "You've got mail" als er een nieuw bericht is.:) Geluidjes hiervoor (*.wav-bestandjes) zijn op internet gemakkelijk te vinden.
Instellen gaat zo (in XP): Start -> Configuratiescherm -> Geluiden en audioapparaten -> tabblad Geluiden -> in de lijst onder "Programmagebeurtenissen" naar "Melding bij nieuw e-mailbericht" gaan en dan via "Bladeren" het gewenste geluidje selecteren.

Tips. :) Ik denk Buffy al volledig is, ik haal mijn mails in volstrekte stilte op. :D

iets anders

Bedankt, buffy en gezina,

het is goed gelukt!!!

Nu heb ik nog iets anders:

sedert gisteren is de tekst in internet explorer veel groter. Ook als ik iets wil afdrukken, zijn de letters veel groter dan anders.
Is dit nu bij iedereen zo geworden of heb ik iets, zonder het te weten, veranderd aan de instellingen of zoiets????

Youri

Re: iets anders

Geplaatst door Youri
sedert gisteren is de tekst in internet explorer veel groter. Ook als ik iets wil afdrukken, zijn de letters veel groter dan anders.

Als dit alleen in Internet Explorer het geval is, ligt het waarschijnlijk aan de instelling in IE bij Beeld -> Tekengrootte.

Bedankt, Buffy !

Inderdaad, bij beeld stond het op "extra groot".
Hoe dat veranderd is, dat weet ik niet.

Alleszins van harte bedankt voor de vlugge en heel goede reacties!

Youri :thumb:

Graag gedaan.

Als je een muis met een scrollwieltje hebt, kun je de tekengrootte ook aanpassen door met de Ctrl-toets ingedrukt het scrollwieltje te bewegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan