Zaankantertje75
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jul 2010
Beste Mensen,
Ik heb een soort flash app gemaakt. Met informatie schermen. Elk scherm is 1 frame en je kan naar de volgende frame gaan via een knop. Elk informatie scherm heeft tekst en ik heb daar onder een audio met gesproken tekst.. Nou ik heb ze er allemaal in gezet.
Mar bij nummer 4 het 4e frame waar ik de audio in zet gaat hij raar doen.
Als ik dan naar het volgende frame wil en op volgende klik dan herhaald hij de ingesproken tekst van frame 4 en speelt tegerlijk de audio van frame 5.
Ik heb echt van alles geprobeerd ook de audio niet in de tijdlijn maar met een code laten afspelen... en telkens bij zelfde frame doet hij dit.. en dan vanaf daar steeds verder..
Hier de code die ik heb gebruikt:
Weet iemand hoe hij mij hiermee kan helpen?
zou erg fijn zijn!
Fijne avond,
Bram
Ik heb een soort flash app gemaakt. Met informatie schermen. Elk scherm is 1 frame en je kan naar de volgende frame gaan via een knop. Elk informatie scherm heeft tekst en ik heb daar onder een audio met gesproken tekst.. Nou ik heb ze er allemaal in gezet.
Mar bij nummer 4 het 4e frame waar ik de audio in zet gaat hij raar doen.
Als ik dan naar het volgende frame wil en op volgende klik dan herhaald hij de ingesproken tekst van frame 4 en speelt tegerlijk de audio van frame 5.
Ik heb echt van alles geprobeerd ook de audio niet in de tijdlijn maar met een code laten afspelen... en telkens bij zelfde frame doet hij dit.. en dan vanaf daar steeds verder..
Hier de code die ik heb gebruikt:
Code:
//Audio code
var mySoundReq4:URLRequest = new URLRequest("/ADHD_1_4.mp3");
var mySound4:Sound = new Sound();
mySound4.load(mySoundReq4);
mySound4.addEventListener(Event.COMPLETE, playSong4);
function playSong4(event:Event):void {
mySound4.play();
}
zou erg fijn zijn!
Fijne avond,