Geluid Branden in Powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

basztian

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2004
Hallo,

Ik heb een geluidsbestand in een powerpoint verwerkt. Hij doet het prima, totdat ik het zaakje op een cd wil branden. Dan blijkt telkens dat het geluid nog steeds gelinked is naar het bestand op de harde schijf (en dus niet naar die op de cd).

Op het eerste gezicht lijkt er dus niks aan de hand, maar zodra ik het op een andere computer probeer is het geluid afwezig, want niet op de c-crive te vinden (op de cd zoekt hij niet). Ik heb er nergens iets over kunnen vinden, hoewel het me iets lijkt dat vrij veel voorkomt.

Hoe kan ik de link naar het mediabestand aanpassen, zodat hij ook werkt op cd?

Wie weet raad?

(Ik gebruik Win XP, Powerpoint 2000 en Nero). Het audio-bestand staat in een submap van map met de ppt).

Hallo, bedankt voor de tip :)

Het was helaas geen oplossing. Het geluidsbestand is te groot om als ingesloten objekt te gebruiken en het is juist de koppeling naar het bestand die ik niet kan aanpassen. Als ik de schijfaanduiding in die koppeling weg kan halen dan ben ik er al, denk ik.

"C:\map\geluid\muziek.wav" moet worden "\geluid\muziek.wav", maar dat kan ik nergens veranderen lijkt het wel. Vreemd want het is al vaker gelukt om ze gewoon met geluid te branden.

Ik heb nogmaals gezocht, maar ik kan niet verder helpen. Misschien een van de anderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan