Geluid Compuetr weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blakaoema

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Lieve mensen,

Mijn dochter wilde de overbodige programma's die mijn zoon geplaatst had verwijderen en nu kan ik niet meer luisteren naar mijn muziek op de computer. Ze is wel er achter gekomen dat de geluidskaart verborgen is maar kan het niet te voorschijn halen. Weet iemand wat er precies aan de hand is en hoe het opgelost kan worden? Alsjeblieft help en bijvoorbaat dank.

Li

Even nieuwe drivers downloaden denk ik, wat voor geluidskaart hebt u/je ? :D

Trouwens, Van harte Welkom op helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Geluidskaart

Hoe kom ik er achter welke geluidskaart ik heb en waar moet ik het zoeken. Bedankt voor je snelle reactie.

Li

als je heel per ongeluk Office op je systeem hebt staan en je hebt ook nog de Office werkbalk op je burblad dan kan het nog sneller zonder (vreemde / andere) software.

Klik rechts in het vakje waarin het Windowslogo staat op de werkbalk van Office. Kies vervolgens voor "info" en daarna voor "Systeeminfo..."

Er verschijnt een menu waarin je op het + teken voor onderdelen klikt en vervolgens klik je op "geluidsapparaat" waarna je je geluidskaart beschreven ziet staan.

Natuurlijk kan het ook via Windows zelf, maar bovenstaande manier is een van de snellere..........

Aida32

Bedankt voor je berichtje. Ik heb aida32 gedownload. Hoe verder nu? Sorry dat iuk niet zoveel van computers weet.

Gr.

hier staat wat voor geluidskaart je hebt

Bijlagen

• aida32.jpg
    aida32.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 46
Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer kies eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad Apparaatbeheer. Daarna op het plusje bij Besturing voor geluid, video en spelletjes. Staat daar de geluidskaart bij?

Groeten,

Geluidskaart

Ik heb geen xp maar Windows 98 tweede editie op mijn computer/

Gr

Via Privebericht kreeg ik ik de medeling dat er bij Apparaatbeheer geen besturing voor geluid geïnstalleerd is. Probeer het volgende:

Klik op start/instellingen/configuratiescherm/
nieuwe hardware. Voer de automatische detectie uit. Staat aan het eind van de detectie de geluidskaart in de lijst als nieuwe hardware?

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan