Geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amsterdam_75

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2004
Hallo daar,

Sinds ik na mijn verhuizing mijn PC weer ben gaan gebruiken, doet het geluid het niet meer. Aangezien ik niet al te technisch ben, maar een nieuwe geluidskaart gekocht (lekker makkelijk) maar dat werkt dus ook niet, want deze wordt helemaal niet herkend.

Waarschijnlijk vergeet ik iets heel simpels (heb wel de drivers enzo geïnstalleerd), maar dus HELP, wil graag wat muziek kunnen horen enzo. Het is een Trust kaart..

Gr. Erik

Staat in VOLUMEREGELING het geluid aan (niet gedempt)

Ja, geluid staat aan, alles staat goed... Is alleen heel raar, heb de geluidskaart geplaatst, en er wordt ook geen nieuwe hardware herkend...

heb je de kaart wel goed stevig in het slot gedrukt?

Ik heb XP professional op mijn PC. Daarvoor had ik XP home erop staan, en daarbij zat een onboard geluidskaart geloof ik.

Dus misschien moet die eerst gedeïnstalleerd worden, maar heb daar dus ook geen geluid meer uit...

Heb de kaart er ook weer uit gehaald en er weer in gestopt, maar geen resultaat...

Als jij een on-board geluidskaart hebt die het altijd gedaan heeft en na een verhuizing plotseling niet meer, dan kan er niet zo heel veel aan de hand zijn.
Je geluidskaart kan niet zijn losgeraakt, dus dat kan je uitsluiten.
Je kan de verkeerde uitgang hebben gebruikt, even nakijken dus
Je hebt de verkeerde adapter voor de boxen gebruikt, de adapter is kapot of niet goed aangesloten op de boxen.
Dat zijn ongeveer de enige dingen die mis zouden kunnen zijn. Een andere geluidskaart er in zetten werkt dus ook niet, logischerwijs zou je het nu moeten zoeken bij de boxen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan