Geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meckyp

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Berichten
8
Kan iemand me helpen want mijn geluid doet het niet


Moederbordnaam : Asus A8N-SLI Premium (3 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x4, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)



Geluidskaart : nVIDIA MCP04 - Audio Codec Interface
 
Kan iemand me helpen want mijn geluid doet het niet


Moederbordnaam : Asus A8N-SLI Premium (3 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x4, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)



Geluidskaart : nVIDIA MCP04 - Audio Codec Interface

Je zou het serienummer ( S / N ......... ) van je PC in kunnen voeren op de Support Site van de fabrikant en daar de beschikbare drivers bekijken.
 
srry maar ik heb niet zo veel verstant van de computer
kan je dat allemaal uit leggen?
 
srry maar ik heb niet zo veel verstant van de computer
kan je dat allemaal uit leggen?

Op jouw computer kun je vast de naam van de fabrikant en een sticker vinden met een serienummer.

Ook is het belangrijk te laten weten waardoor het probleem is ontstaan - nieuwe installatie XP of Vista bijvoorbeeld.
 
Op jouw computer kun je vast de naam van de fabrikant en een sticker vinden met een serienummer.

Ook is het belangrijk te laten weten waardoor het probleem is ontstaan - nieuwe installatie XP of Vista bijvoorbeeld.

Waar staat die serienummer dan?

ik heb WindowsXP Home Edition
 
is goed ronnie:thumb:

maar hoe kom je uberhaupt bij deze manier van je??
s/n nummers is toch voor medionondersteuning toch?
 
Jongens bedankt dat jullie mij geholpen hebben , mijn geluid doet het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:):):):):):)
 
is goed ronnie:thumb:

maar hoe kom je uberhaupt bij deze manier van je??
s/n nummers is toch voor medionondersteuning toch?

Mijn ervaring is, dat je met het serienummer van een PC - te vinden op een sticker achterop of onderop de machine, en anders met behulp van bijv. Belarc - op de Support Site van de fabrikant vrijwel direct komt bij de benodigde drivers en updates.

Deze mogelijkheid bestaat voor vele fabrikanten, waaronder HP, PB, Medion en Fujitsu Siemens, bijvoorbeeld http://support.packardbell.com/nl/ .

Zonder veel heen en weer gevraag komt TS terecht op het het juiste adres.
 
Mijn ervaring is, dat je met het serienummer van een PC - te vinden op een sticker achterop of onderop de machine, en anders met behulp van bijv. Belarc - op de Support Site van de fabrikant vrijwel direct komt bij de benodigde drivers en updates.

Deze mogelijkheid bestaat voor vele fabrikanten, waaronder HP, PB, Medion en Fujitsu Siemens, bijvoorbeeld http://support.packardbell.com/nl/ .

Zonder veel heen en weer gevraag komt TS terecht op het het juiste adres.

moederbord merk en type was al gegeven door de ts.
dus vanwaar de omweg??

maar ja het is opgelost:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan