geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo halpmijers mijn geluid doet het niet met sites zoals youtube en clipjes(.nl) maar met windows media player hoor ik wel geluid kunnen jullie mij helpen??

hallo halpmijers mijn geluid doet het niet met sites zoals youtube en clipjes(.nl) maar met windows media player hoor ik wel geluid kunnen jullie mij helpen??

Even een vraagje, gaat het om Vista?
Kijk dan eens in je geluidmixer of toevallig de site's niet afstaan?

Mvg Timothy

ik gebruik IE en google chrom maar bij IE staat "Geluiden op webpagina's afspelen" aangevinkt (even tussendoor winows media player geeft ook geen geluid meer ik krijg een melding dat ik een codec mis)

ik gebruik IE en google chrom maar bij IE staat "Geluiden op webpagina's afspelen" aangevinkt (even tussendoor winows media player geeft ook geen geluid meer ik krijg een melding dat ik een codec mis)

Probeer dan eens een codec pack te downloaden? Eens zien wat dat geeft.

maar ik zou geen iedee hebben welke geluiddriver ik zou moeten downloaden (er staat dat ik ''mp3 mpeg layer iii 55 codec'' moet down??loaden als ik die foutmelding krijg met windows madia player) weet jij misschien een link

Laatst bewerkt:
maar ik zou geen iedee hebben welke geluiddriver ik zou moeten downloaden (er staat dat ik ''mp3 mpeg layer iii 55 codec'' moet down??loaden als ik die foutmelding krijg met windows madia player) weet jij misschien een link

Probeer daarvoor gewoon eens de nieuwe media player te installeren?
Misschien beschik je nog over een oudere versie ;)

Als het niet werkt laat het dan weten. Ondertussen zoek ik even verder

maar als ik de nieuwste windows madia player download dan doet het geluid het dan tog nog steeds niet op youtube clipjes(.nl) enz. ???

maar als ik de nieuwste windows madia player download dan doet het geluid het dan tog nog steeds niet op youtube clipjes(.nl) enz. ???

Daar heb je een punt:p was het even vergeten.

Eum jah, ga eens naar de site van je fabrikant waar je dan je pc ingeeft en kijk eens of die de Audiodrivers voor je heeft.

Mvg Timothy

nope daar staat ook niks :shocked:
edit:hij is van packard bell

Laatst bewerkt:
nope daar staat ook niks :shocked:
edit:hij is van packard bell

Wat is het type van je geluidskaart? (kun je zien met pc wizard)

Stuur het even naar hier door en dan zullen we eens zoeken of we een nieuwe driver vinden ;)

Apparaatbeschrijving Type
Intel 82801GBM ICH7-M - High Definition Audio Controller PCI

dat is hem volgens mij.
Hopelijk kunnen jullie iets vinden :)
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
heeft iemand er al 1 gevonden voor mij???(sorry voor de dubbelpost)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan