Geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Hallo helpmijers,

Ik heb een geluidsprobleem op mijn computer.

Kijk

Mijn computer maakt geen geluid (gewoon bij YouTube enz.) maar het rare is hij doet het wel als ik een koptelefoon aan mijn computer sluit.

Waardoor doet het geluid het niet? Weten jullie raad??? :confused:

Alvast bedankt

Gr. KungFu

Het kan zijn dat de koptelefoon aansluiting vies is, er zit een klein schakelaartje in wat er voor zorgt dat als er een plug ingaat het geluid dus via je koptelefoon stroomt.
Je zou kunnen proberen eens flink te blazen in de aansluiting, je kunt proberen je plug er een paar keer in en uit te halen, wel voorzichtig, je kunt ook de machine open maken en zonder dat er spanning op staat met een beetje contact cleaner de koptelefoon aansluiting in te spuiten.

grtjs jjw

Ja dat snap ik, de koptelefoon uitgang is voor zien van een schakelaar, zodra je de koptelefoon er in steekt dan komt er geluid uit je koptelefoon, zodra je deze eruit haalt, komt er in theorie geluid uit je speakers, hiervoor zit een schakelaar in de koptelefoon uitgang, als deze schakelaar niet meer goed werkt dan kan het voor komen dat daardoor het geluid niet meer over de speakers komt. Vandaar mijn voorstel.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan