Geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

CorsZaa

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn geluid.
Mijn geluid deed het eerst wel maar sinds vandaag hoor ik niks meer door mijn speaker en headset.
Ik gebruik mijn aansluiting van mijn moederbord en krijg ook een melding als ik mijn headset aansluit van Realtek HD Audio configuratie.
Ik gebruik windows 7 en als ik naar het luidsprekertje ga rechts onder zie ik ook gewoon het groene balkje op en neer gaan van het geluid.

Hopelijk kan iemand mij snel helpen want ik zit veel met mijn team op teamspeak.
Groeten yoeri.:d

Laatst bewerkt:
als ik naar het luidsprekertje ga rechts onder zie ik ook gewoon het groene balkje op en neer gaan van het geluid.
klik daar eens met je rechter muisknop en klik dan eens op standaard apparaat

sorry mijn fout,

hier is wat ik altijd doe (wil niet zeggen dat dit het probleem oplost),

Rechterklik op de luidspreker rechters onder op de taakbalk.
kies voor afspeelapparaten
rechter klik op de de luidspreker de uitslaat bij gebruik en kies voor als standaardapparaat instellen

Ik heb er 2 dingen staan Speakers (realtek HD aduio) en realtek digital output.
ik heb ze beide geprobeert maar geen van beide helpt.
ik heb ook bij beide andere inputs geprobeert maar dat lukte ook niet.

Ik heb alle gaten geprobeerd maar het is meestal de groene maar geen een doet het.

enige wat ik nog kan bedenken is even je kast open gooien en even een kijkje nemen of alles in orde is daar...

Jaa ik heb al even gekeken maar zag niks raars.
Ik denk dat ik hem maar terug breng naar de winkel ofzo kijke of zij nog wat kunne doen.

ik zou er zowiezo mee terug naar de winkel gaan.
je hebt er hard voor moeten werken neem ik aan, dus een beetje service kan geen kwaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan