Geluid doet het nu helemaal niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb net geluidskaart verwijdert en weer opnieuw geinstalleerd, heeft ook niet geholpen
ik weet ook niet meer wat ik moet doen x.x
 
Je het iig. de volgende 4 mogelijkheden:

1. je haalt er een kennis bij die verstand heeft van troubleshooten en die in staat is om zonder je machine te verknallen even wat te proberen
2. je formatteert de hdd,
3. je komt vanavond rond 19.45 uur online en zorgt ervoor vooraf dit programmaatje gedownload en geïnstalleerd te hebben, dan kijk ik mee op je computer
4. ik zou geen andere optie meer weten...................

Indien je voor optie 3 kiest, post dan een berichtje om 19.45 uur, dan weet ik dat je online bent.
 
Laatst bewerkt:
kan het niet wat eerder dan kwart voor 8? want ik moet om 8 uur weg namelijk
en wat gebeurd er met mijn bestanden als ik mijn hdd(?) formateer?
 
Wat er met je bestanden gebeurt als je formatteert? Dan ben je alles kwijt. Uiteraard maak je eerst een backup! Je dient ook redelijk wat kennis van Windows installatie's te hebben want volautomatisch zonder problemen heb ik nog nooit een Windows installatie meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Als je opschiet en over 5 minuten meldt dat je dat tooltje gedownload en geïnstalleerd hebt, dan kijk ik even mee.
 
ik heb hem gedownload en geinstalleerd
en hoe maak je eigenlijk een backup van al je bestanden :$
 
Backup? Later, eerst gaan we kijken of we je geluidsprobleem op kunnen lossen.

Geef mij svp de twee codes die in beeld staan, ID en WW
 
nee mijn laptop was uitgevallen
dat gebeurd soms ook nog wel eens als hij te warm word
 
jofel!
Was die chipsetdriver binnen of niet toen ie vast liep?
2 nieuwe codes ?
 
Ik heb nog tien minuten en dan moet ik echt weg.................
 
sorry dat het zo lang duurde maar mijn laptop wilde niet meer aan
en ik denk dat je nu weg bent. ik installeer die andere driver wel
en wat nou als dat ook niet werkt?
 
Dan heb je een serieus probleem dat vermoedelijk onoplosbaar is.
 
Myn geluid doet het weer :)
ik ging kijken bij apparaatbeheer en daar stond ineens dat ding van besturing van geluid, games blabla met zn geel uitroepteken erbij en dat stond er eerst niet. en toen ging ik stuurprogramma bijwerken doen en nu doet ie het weer ;D
Bedankt voor de hulp :thumb:
 
Weet je nog dat toen wij die Teamlink sessie hadden, ik als eerste de chipsetdrivers bij je installeerde? Dat is voor 99,9% de reden dat in apparaatbeheer het geluid weer 'terug' was. De geluidsdriver zelf was de finishig touch. Blijft alleen nog de vraag hoe het probleem heeft kunnen ontstaan..................

Kijk vooral ook nog even naar het bericht van mrmusic van 8 mei om 12.09 uur.

Wat het warmteprobleem betreft; schroef de onderkant eens van de machine af en verwijder zichtbaar aanwezig stof. Dat zal het uitvallen ook doen oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan