geluid doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

omarhaddad

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2012
ik heb een nieuwe computer gekocht en als ik hem opstart hoor ik geen geluid hij zegt perse een speakers nodig te hebben en er staat een rood bordje voor het icoontje van het geluid moet ik perse speakers het gaat om een hp pavilion kan iemand mij helpen

Is je driver van je geluidskaart wel geinstalleerd? kan je terugvinden bij je systeemeigenschappen dan daar naar apparaatbeheer navigeren en kijk je even of de driver is geinstalleerd zoniet deze dan eventueel met de cd van je moederbord installeren of op de pc naar je driver laten zoeken. aangezien het een Hp is zal deze map zich op de recoverypartitie bevinden. Heb je anders wel geluid bij muziekbestanden of een film?

computer doet raar

stuurprogramma zit er op maar hoe kom je bij die map die u zij ?? en muziek en films werken niet wel maar zonder geluid

laat eens juiste type van je pc weten zal dan eens kijken of ik de audio driver appart kan vinden. Volgens mij is je geluidsdriver niet geinstalleerd aangezien je ook bij muziek en films geen geluid hoort. controleer ook nog even of de kabel die naar je boxen gaat nog goed is ingeplugt en in de juiste poort zit (groen gaatje) indien je met een surroudsysteem zit voor je geluid controleer elke kleur van stekker met poorten op je moederbordingang

Laatst bewerkt:
hp pavilion en ik heb geen speakers maar zonder speakers kan je tog ook geluid hebben

zitten er speakers dan in je beeldscherm? als je geen speakers hebt en ook geen in je beeldscherm ook met kabel met groene stekker die ingeplugt is dan in beeldscherm en achteraan op je pc in de ingang op je moederbord dan zul je inderdaad geen geluid op je pc hebben.............. enkel bij laptop zitten er speakers ingebouwd

Laatst bewerkt:
ik denk echter dat het toch je geluidsdriver betreft daar deze gemarkeerd is met rood kruis. Dat betekend dat hij geen driver heeft

Hp paviljon heeft verschillende types dus heb ik wel het juiste nodig want nu kan ik niet opmaken of het om desktop of laptop gaat

ik snap het al ik heb een philips beeld maar moet die van hp maar dan moet speakers kopen hebben dankuwel voor het helpen dan ga speakers kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan