Geluid driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal, ik heb bij deze computer> Eigenschappen> Hardware> Apparaatbeheer

een gele uitroepteken staan bij de volgende:

Multimedia Audio Controller.. Ik hor geen geluid!
SM Buscontroller
Videocontroller (VGA-Compitabel)

Ik zoek deze drivers alsvast bedankt

Laatst bewerkt:
Eerst dan maar weer de standaard vraag:

Heb je een merk-pc, zoals b.v. Dell, Compaq, HP, Medion, Acer, Packard Bell, Fujitsu enz., geef dan volledige naam en type van de pc.

Heb je een zgn. samengestelde pc, geef dan merk en type van het moederbord.

Vertel tenslotte even welke Windows versie je gebruikt.

ik heb windows xp sp3. Ik heb met Everest Home edition bij moederbord staan: Onbekend. Ik heb een Packard Bell,

ik weet niet waar ik de type kan vinden bij Aida32. ik heb wel voor u de CPU type UNKNOW, 2800 Mhz.

Ik heb nog wat staan: bij moederbord ID: ATI RS400

Als u nog meer wilt weten kunt u het gewoon zeggen! Danku

Het typenummer van die Packard Bell dus, staat ergens aan de buitenkant van de kast

Er staan nog al wat nummer bedoelt u de product key? U moet het me wat duidelijker maken sryy!

Op je pc kast zelf, gewoon aan de buitenkant, staat welke pc je hebt!!!!!

Packard Bell iStart bijvoorbeeld, of Packard Bell iMedia.
Dat alles aangevulf met een nummer, zoals b.v. istart F9240 of imedia 6225

Die gegevens moeten we hebben!

ik het er niet op staan, sorry. Waar bedoelt u preices. Staat het aan de voorkant. Of bij de product ket op dat stickertje? Waar staat het precies? Sorry.

Tuurlijk heb ik een momentje..;) dank u ik ben u zeer dankbaar als ik zo me geluid terug heb. ik ben u namelijk zoiezo dankbaar. U heeft gewoon de moeite ervoor over ! tanq ik zweer het u!

oke, ik vertel u zo het resultaat. Wat nou als de geluid het nog steeds niet doet, en als er bij apparaatbeheer nog steeds een gele vraag teken staat?

Heej, daar ben ik weer. Het is niet gelukt. Toen ik mijn pc opnieuw heb opgestart kreeg ik dit bericht en ik heb namelijk nog steeds geen geluid

het bericht:

Er is geen stuurprogramma voor de grafische ATI-Kaart geinstaleerd of het Ati-stuurprogramma werkt niet goed. Instaleer het stuurprogramma dat bij de Ati-hardware hoort.

Ik was er al een beetje bang voor, je mist namelijk ook je chipset-drivers, maar die kan ik niet vinden op de site van Packard Bell zoals zo vaak.

Ik ga verder kijken en kom weer bij je terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan