Geluid drivers Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kunnen we natuurlijk niet beoordelen als we niet weten om welke pc het gaat......
 
Hehe sorry, ik ben een beetje bezig alles zelf te regelen qua PCs aangezien de ex van mn zus het normaal deed;)

Wat moet je weten van mn PC?

Mvg,

Regno
 
Om welke pc het gaat...

Merk en type.

Of plaats een hardware overzicht.

En als je geluidsdriver niet is geinstalleerd, hoe zit het dan met de rest van je drivers zoals chipset, videokaart, enz?

Edit: sorry mrmusic ;-)
 
@Lita112

Ik heb verder nog geen problemen gehad:S
Ik probeer Modern Warfare 2 te spelen en qua beeld doet ie het goed en ik ga er dus ook vanuit dat mijn videokaart drivers goed zijn verder heb ik dus alleen problemen met het geluid wat het niet doet.

Hele genante vraag: Maar waar zijn je chipset drivers voor en wat doet et verder?:eek:
 
Chipset drivers zijn voor je mobo en zijn altijd de eerste drivers die je installeerd!

Maar je zegt alles loopt goed, maar geeft niet aan of je de drivers hebt geinstalleerd...

Geloof me, je hebt je drivers echt wel nodig! Kijk eens in apparaatbeheer of je daar vraagtekens hebt.
 
Ik heb even opgezocht wat chipset doet en wat het precies is.

als ik het dus goed begrijp regelen de chipsetdrivers de communicatie tussen de processor en de rest van de PC.
Maar als alles verder goed werkt(denk aan: HDD, toetsenbord etc etc) dan werken mijn chipsetdrivers toch ook goed?

On topic: Ik heb nu geluid! Ik heb de Realtek drivers geinstalleerd. Het werkte toen eerst nog steeds niet. Dus plugde ik mijn Headphone er via de USB in. Toen begon windows ineens drivers te zoeken voor mijn Headphones en voilá mijn geluid werkt:D

Hartstikke bedankt voor alle hulp!

Regno
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals, heb je zelf deze drivers geinstalleerd? Zo niet is het best mogelijk dat ze dus niet zijn geinstalelerd...

Apparaatbeheer kan je daarover meer vertellen en ook daarop is het antwoord nog niet geweest.

Win 7 kan zelf drivers installeren, maar dit zijn vaak universele drivers en niet de drivers specifiek bedoelt voor jou onderdelen.
 
Ja, zelf geinstalleerd..
Maar als ik bij apparaatbeheer(als ik bij het goeie kijk xD) zie ik overal vinkjes staan...

*sorry dat ik er niet zoveel van af weet, maar ik probeer met dit forum steeds meer op te pikken over PCs;)
 
Laatst bewerkt:
Nevermind!

Ik heb het gevonden! Bij apparaatbeheer staan nergens vraagtekens.
Dat was jou vraag toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan