Geluid en beeld lopen niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yarown

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Hallo helpmij,

Ik zit hier met mijn laptop met een vraag, dit speelt al een langere tijd, maar nu kom ik er zelf niet meer uit.
Het probleem is als ik muziek wil luisteren wat ik gedownload heb of ik wil een filmpje kijken op youtube, dan gaat dit niet. Als op de player de muziek 1 seconde vooruit is is het welgeteld al 10 seconden verder in het echte leven.
Hierdoor kan ik dus geen muziek luisteren of beeld zien.

Heeft iemand een idee?
Heb probleem oplosser al gebruikt, en ook het updaten van drivers en van geluid verwijderd en overnieuw geinstalleerd.

Als iemand iets weet, ik hoor het graag.
Gr,

Heb je vraag verplaatst, computers en gerelateerde hardware vragen horen niet thuis in de audio en video apparatuur sectie.

Hoi Yarown

Hier heb je helemaal niets over systeem of windows welke je gebruikt verteld :( wie weet misschien moet je een goede audio/video codec pak installeren ? enz.

Mar op andere kant jij zei zelf dat die een tweedehands laptop is, dus ook onbekend is wat voor systeem dat in het echt is hoe krachtig is, en wat die systeem allemaal nog kan.
Bovendien als maar dat dus tweedehands een laptop is je moet ook weten dat laptops in het algemeen niet zoo sterk bij films af te spelen zijn etc..
Probeer maar dus een juiste codecpack installeren, misschien zal je wat strakjes bij films/ of geluiden synchronisatie enz.. iets kunnen helpen ?

Uiteindelijk dat is ook een klein(-*groot ) klusje welke je kennen moet op juiste manier moet uitvoeren en goede kennis van hebben zodat je op Internet filmpjes/ geluiden/ muziek op gesynchroniseerde en gebruikelijke manier beluisteren kan enz. enz..
I.v.m. zoiets Internet instellingen moet je goed ook kennen ( bij multimedia instellingen ), je moet in je browser laatste Flash Player/ Shockwave Player/ JAVA / Adobe Air enz. geïnstalleerd hebben enz..

Bijv. misschien zoiets helpt je ook wat ? -->> KLIK

Klik hier ook en Check maar hoe en wat in je browser geïnstalleerd is --->>KLIK

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan