Geluid en beeld niet synchroon met Hauppauge HVR 1700

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuning4you

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Ik heb een Hauppauge HVR1700 kaart.
Bij deze kaart zat geen software dus heb ik Cyberlink PowerCinema 5 geïnstalleerd.
Eerst had ik het probleem dat mijn beeld happerde. Hiervoor heb ik de laatste nieuwe update van PowerCinema afgehaald.
Alles gaat nu goed maar na een tijd loopt mijn geluid en beeld niet meer synchroon.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

De HVR-1700 kaart van Hauppauge kan enkel onder Media Center (XP of Vista) worden gebruikt. Ik heb zo'n kaart en er is geen aparte software zoals WinTV. Je moet Media Center gebruiken.

Gismo

IK heb geen XP media center, enkel de XP prof.
Mocht men wel zeggen in de winkel :(.

IK heb geen XP media center, enkel de XP prof.
Mocht men wel zeggen in de winkel :(.
Toen ik die kaart kocht had ik eerst wel wat nagelezen. Hieruit bleek dus dat deze kaart enkel geschikt was voor Media Center. Toen ik dat vertelde in de winkel was dat volgens de verkoper niet mogelijk en moest die ook werken zonder MC.

Tegen zo'n mensen is het zinloos te beginnen discuteren, ze willen enkel en alleen verkopen. Nu, voor mij was het niet zo erg omdat ik ze sowieso voor Media Center ging gebruiken en ik moet zeggen dat ze voldoet voor mij.

Ja idd, als ze maar kunnen verkopen.
Het draait nu met Powercinema. Ik bezit de pc niet meer maar degene die hem heeft zegt dat het in orde is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan