geluid en beelden spelen te snel af..

• Onderwerp starter Onderwerp starter afkeV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

afkeV

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
ik starte vanmiddag mijn computer op en wat bleek alle geluiden spelen versneld af..
als ik muziekje op zet is het net of heb ik dondald duck in mijn computer te snateren.. en ook de standaard geluiden bijv. als je windows opstart.. of daht iemand zich aanmeld op msn echt alles..
en als ik een film kijk prechies hetzelfde alleen dan versneld het beeld ook..
ik weet niet wat ik heb veranders ik ben wel met dvd's omzetten bezig geweest weet niet of daar iets fout gegaan is..en via msn met microfoon gepraat..?
weet iemand een oplossing..?

Welk programma gerbuik je? ge kan namelijk in sommige programma's aanzetten dat ze sneller moeten afspelen, probeer eens in een ander mediaprogramma...

Succes

ik starte vanmiddag mijn computer op en wat bleek alle geluiden spelen versneld af..
als ik muziekje op zet is het net of heb ik dondald duck in mijn computer te snateren.. en ook de standaard geluiden bijv. als je windows opstart.. of daht iemand zich aanmeld op msn echt alles..
en als ik een film kijk prechies hetzelfde alleen dan versneld het beeld ook..
ik weet niet wat ik heb veranders ik ben wel met dvd's omzetten bezig geweest weet niet of daar iets fout gegaan is..en via msn met microfoon gepraat..?
weet iemand een oplossing..?

doe gewoon systeemherstel, waarschijnlijk zijn al je problemen dan opgelost.

start, bureauaccesoires, systeemwerkset, systeemherstel... kies datum en klaar...

succes:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan