Geluid gaat zachter tijdens spellen en winamp in de achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Sinds ik Win 7 op mijn PC gezet heb gaat het geluid tijdens het spelen van een spel ineens dramatisch zachter als ik midden in een gevecht zit waardoor ik extra veel geluid heb. Het is net of Windows voor mij besluit dat er teveel lawaai is en om gehoorbeschadiging te voorkomen gooit ie het geluidsvolume bijna dicht. Het geluid van het spel en van winamp verdwijnen in de achtergrond.

Weet iemand wat dit voor probleem is en hoe je dit kan voorkomen? Want ik vind het zeer irritant dat net op de leukste momenten het geluid ineens verdwijnt.

Ik heb een creative X-Fi Xtreme Audio geluidskaart, het is een semi onboard gevalletje, hij kwam mee met het moederbord maar het is gewoon een insteekkaart. Als ik drivers ervoor zoek via de website van creative en de X-Fi Xtreme audio kies en daarvan de driver download en zeg install, dan zegt ie dat ik die kaart niet heb. Het is een vaag dingetje. Hij wil wel geïnstalleerd worden via de automatische update van Creative.

naja, als iemand weet hoe ik het geluid op dezelfde volume kan laten blijven dan graag hulp.

ik zou heel graag willen weten of hier ene oplossing voor is dus... bump

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan