geluid hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
498
Hallo,

ik kijk meestal een dvd via mijn pc dat ging altijd goed tot een week geleden, nu zodra er muziek bij komt zetten gaat de boel haperen met normaal geluid niet maar met bassen enzo gaat het meteen mis, ook met avi bestanden heb ik er last van en met XVID enzo, ik heb de codec opnieuw geinstaleerd enzo maar het blijft slecht? heb alles al geprobeerd met bs player en winamp etc niks werkt ???

iemand een oplossing ? het beeld is wel okee dat is prima en muziek cd's zijn ook goed evenals het geluid op de pc alleen met een dvd gata het sinds een week niet meer goed :confused:
 
Heb net even win 2000 geinstaleerd op een ander gedeelte van mijn harde schijf, en alles werkt prima, denk dat de boel toch nogal vervuild is helaas ik werk liever met win XP maar als het niet anders is dan switch ik voor een dvd maar naar een andere versie van windows die helemaal schoon is :(
 
Ik weet ook niet of het lukt om de oude codecs te deïnstalleren en dan weer opnieuw te installeren.
Kijk eens onder software of geluiden en audioapparaten, tabblad hardware, eigenschappen audiocodecs, tabblad eigenschappen, in het configuratiescherm.
 
Heb het geprobeerd maar werkt nog steeds niet bij het opstarten hapert hij al als je de windows tune hoort. Heb net windows eroverheen geinstaleerd en servicepack 2 verwijderd, maar het blijft slecht in win 2000 gaat het perfect denk niet dat het aan de codec ligt kan winXP wel opnieuw installeren maar ik heb het vol staan met programma's dat kost me 2 dagen om de boel weer in orde te krijgen..heb ook de drivers van de geluidskaart verwijderd en opnieuw er op gezet maar dat is het ook niet

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan