Geluid in ene weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steur

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Wie weet hier raad op?

Ik doe me computer aan en ik begin muziek af te spelen.
Niks aan de hand er komt gewoon geluid uit.

Maar dan na verloop van de tijd is in ene mijn geluid weg en als ik dan een liedje open dan word hij wel afgespeeld in winamp en windows media player maar er komt geen geluid uit met boxen.

Als ik dan dus me computer opnieuw dan doet hij het daarna wel weer.

Wat me ook opvalt is als ik me computer opnieuw start dan doet hij afsluiten en dan hoor ik als laatste wel een soort afsluit geluid van windows dus dan doet ie het weer wel even.

Het lijkt wel alsof een programma het geluid tegen houd.

Ik weet dat dit veel oorzaken kan hebben en dat er veel oplossingen zijn maar toch stel ik de vraag eventjes.

Vreemd maar waar?

Wie weet wat ik hierop kan doen?

Groeten,

Steur

Laatst bewerkt:
Hey nee het is nog niet opgelost k ben nog steeds aan het onderzoeken wat het zou kunnen wezen.

Als het opgelost zou zijn zou ik het hier wel neer zetten.

Groeten,

Steur

Steur,

ik weet niet wat je al gedaan hebt noch je kennis. Misschien kan dit helpen (trial & error).
Ik ga er even vanuit dat je programma's in orde zijn, maar misschien is je huidige driver van je geluidskaart niet helemaal (meer) in orde.

a)
als je niet weet welke geluidskaart je hebt, download even
http://www.starfix.nl/includes/helpdesk/downloads/everest.php
b)
Start Everest, via Computer en Overzicht vind je je geluidskaart
c)
indien mogelijk, (dubbel)klik op gevonden geluidskaart en download besturingssoftware.
indien niet mogelijk, google geluidskaart en zoek/installeer nieuwe driver-software.
d)
alles gedaan? Computer herstarten.

Probeer weer muziek via WMP af te spelen en kijk wat er gebeurt (dus herhaaldelijk proberen, ook inkl. Opnieuw Starten).

Ik hoor van je. Gr, NIco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan