Mijn zoon heeft een IpodTouch. Die klinkt prima en glashelder via zijn Altec docking station met ingebouwde versterker/speakers. Maar toen hij me de Apple-oortjes (en andere) opzette schrok ik van de sh...-kwaliteit. Alsof er eerst een prop watten in je oren zit. Ook met diverse gesloten koptelefoons van redelijke kwaliteit is het alsof je door een wollen deken luistert. De instelling staat op normaal. Vraag: ligt dit aan de Ipod of staat er iets fout afgeregeld? Los ik dit op met dure In-ear telefoontjes van bijvoorbeeld Sennheiser, of heeft dat geen zin?
Zelf ben ik een analoog geluidsfreak dus best kritisch, en snap best ook wel dat het niet vergelijkbaar is met mijn audiospullen, maar dit is echt alsof je met dichte oren luistert: wel laag maar nauwelijks midden en hoog. Een goedkoop mp-4 spelertje klinkt beter via de oortjes.
Zelf ben ik een analoog geluidsfreak dus best kritisch, en snap best ook wel dat het niet vergelijkbaar is met mijn audiospullen, maar dit is echt alsof je met dichte oren luistert: wel laag maar nauwelijks midden en hoog. Een goedkoop mp-4 spelertje klinkt beter via de oortjes.