Geluid is weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

edaine

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
ik heb laatst mijn computer afgesloten toen het aan het update was perongeluk, en nu werkt me geluidskaart niet meer,

soms werkt het wel maar dan valt het in eens uit, en soms als ik me computer opstart werkt het helemaal niet, het is erg irritant.
eerst deden de normale windows geluiden het gewoon bij opstarten en bij foutmeldingen, maar nu hoor ik alleen een irritant piepje, soms komt die geluid alleen terug.

ik heb dit van Everest gehaalt, dat misschien een beetje kan helpen om mij te helpen:D

Geluidskaart - Realtek ALC650 @ Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [B-0]

Moederbordnaam - Albatron PX845PEV Pro / PX845PEV-800 (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)

ik heb zelf ook naar updates en de drivers gezocht, en als ik ze installeer werken ze maar fftjes, maar na een tijdje (minder dan 1 uur) werken ze niet meer, of als ik me computer weer aandoe.
er staan ook geen gele uitroeptekens in apparaatbeheer. bij besturing voor geluid, video en spelletjes.

en bij geluiden en audioapparaten ziet het er zo uit.
125qnn5.jpg

dus alsjeblieft, jullie zien het zelf, hulp is hard nodig.

Laatst bewerkt:
heb al geprobeerd maar dat lukt maar niet, ik kom niet verder dan waar het aangeeeft informatie te verzamelen terwijl het nix doet(ik heb me computer zeker 3 uurtjes laten staan zo) :(

dus is er misschien een ander manier om het weer goed te maken?

maar gaat dan niet alles dat ik op me computer heb weg?

ik wil een paar dingen namelijk niet weg hebben, en ik heb ook geen aparte harddisk war k ze op kan slaan, dus weet je hoe ik ze tog erop kan laten?

Allereerst even met Partition Magic oid je HDD splitsen en op de 2e deel je backups zetten.
Dan gaan proberen.

edaine zei:
maar gaat dan niet alles dat ik op me computer heb weg?

ik wil een paar dingen namelijk niet weg hebben, en ik heb ook geen aparte harddisk war k ze op kan slaan, dus weet je hoe ik ze tog erop kan laten?
bij reparatie wordt er nix verwijderd ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan