Geluid kapot bij sagem mobiel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo mensen mijn telefoon geeft geen geluid meer hij begon opeens zo heel raar als ik een liedje hoorde leek het net of de boxen zeg maar kapot waren en nu even later hoor ik helemaal niks meer trilfunctie hoor je ook al niet meer wat moet ik doen?? is het nog te maken ofzo??

het gaat om een sagem my401Z

Laatst bewerkt:
he ik heb het zelfde probleem wat heb jij er mee gedaan

he ik heb het zelfde probleem wat heb jij er mee gedaan

nou ik was er eindelijk achter gekomen hoe het geluid harder kon dus ik zet hem harder en ik luister telkens zo leuke liedjes van me mobiel en op,een gegeven moment hoor je alsof de boxen of wat dan ook kapot zijn en toen hoorde ik helemaal niks meer.

Slechte verkoop hoor want ze zetten er ook nog bij "goeie geluidskwaliteit"
Ik ga een nieuwe vragen bij de winkel hoor want dit vind ik toch niet normaal bij me vriend is het ook al gebeurd

ik heb garantie dus ik stuur hem op deze vraag is opgelost!

Hallo allemaal,

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik mijn telefoon (SAGEM M401z) gekocht. Hij werd aan geprezen als een goede telefoon, prettig om mee te werken en bovendien een hoge geluidskwaliteit.
Vanmiddag was ik lekker mijn gedownloade muziek op mijn telefoon aan het beluisteren. Op een normaal geluidsvolume wil ik er even bij vermelden. Op eens begint hij verschrikkelijk te kraken..ik denken dat het aan het liedje ligt. Maar nee hoor, mijn geluid van de telefoon geeft niks anders dan gekraak.
Mensen in mijn omgeving hebben geprobeerd hem uit elkaar te halen.. maar dit is niet gelukt.
Nu zul je denken ga naar de winkel. Maar die geven duidelijk aan dat als de garantie van 1 jaar is verstreken ze er niks meer aan kunnen doen.
Dit zal dus betekenen dat ik na een dik jaar al weer een nieuwe telefoon kan kopen.
Ik weet niet of mensen dit verhaal herkennen, wat heb je er mee gedaan??
Help me aub.
Groetjes Linda

Meestal is uurtje zonder batterij en dan weer aanzetten voldoende, anders zou ik het ook niet weten voor dit type maar in 50% van alle storingen is dit de makkelijkste en goedkoopste oplossing.

Mijn zoon had ook een Sagem die steeds vast liep bij Sms sturen of ontvangen en zo opgelost.

ik had hem opgestuurd en ze hadden hem gemaakt en nu is die weer kapot
ik raadt echt niemand aan sagem 401z aan want op de website staat hoge geluidskwaliteit nou het is dus gewoon troep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan