Geluid klinkt te snel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

irri-pc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Lieve mensen,
Mijn geluid klinkt te snel! Ik heb er alles aan gedaan maar het lukt me niet om het weer normaal te krijgen.
Ik heb ook aanmijn hardwareversnelling gezeten maar tevergeefs. Ik heb een AC'97 geluidskaart en Windows ME. Wat kan ik hier nog aan doen ?
Moet ik een nieuwe geluidskaart installeren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Heel veel groeten.

Systeemherstel ook gedaan?

Type even bij uitvoeren dxdiag en test daar je geluid even.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bericht Willem.
Ik heb de test zonet uitgevoerd. Heb net een site geopend waar je muziek kunt luisteren maar alles klinkt nog steeds snel.
Heb net gekeken of er een uitroepteken bij 'beheer voor geluid en media' in 'apparaatbeheer' stond. Wat mij wel opviel is dat er bij PCI Ethernet controller een uitroepteken staat!
Heeft dit hiermee te maken en wat moet ik alsnog doen om die uitroepteken weg te halen?

Ik zal even nog een kleine geschiendenis vertellen over mijn pc (misschien dat dit hiermee te maken kan hebben)
ongeveer 4 mnden geleden heb ik een ernstige virus in mijn pc gehad waardoor ik genoodzaakt was om mijn pc geheel opnieuw te install. Heb ik destijds niet goed geinstal. denk je? Overigens heb ik nu nog steeds een XP toolbar balk wanneer ik op het net wil, terwijl ik W ME heb!! Dit is overigens mijn 2e probleem. Ik krijg dat balk maar niet weg (wel tijdelijk als ik op x klik) heb jij internet opties alles geprobeerd en verwijdert en bij Software ook.
Nog voordat ik naar deze site kwam, zag ik 's ochtends een paar seconden ineens MS-DOS scherm voor me! Volgens mij heb ik een 'stille' meekijker! whaaa! :8-0:

Kan iemand mij helpen...???

Zie eerste bericht van mij....

Alvast bedankt allemaal!

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan