Geluid komt niet uit alle luidsprekers bij tuner, cd en usb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten de stekkers goed? heb je de geluidskaart al ingesteld op 7.1 of hoger?

Welke geluidskaart?
Kan je een 5.1 opstelling upgraden naar een 7.1 opstelling?
Hoe upgrade je dit dan?

Laatst bewerkt:
Ik geef gewoon antwoordt op jou vraag. Een 5.1 systeem kun je niet upgraden naar 7.1. Uiteraard kun je die wel gaan vervangen voor een 7.1 geluidssysteem.

Wat je geluids probleem met dit systeem betreff. het zal een instelling van het systeem zijn.

Ook ik denk aan verkeerde aansluitingen wat betreft luidsprekers.

Bij tuner, cde en usb komt het geluid alleen uit de subwoofer en de zijluidsprekers dus niet uit de achterluidsprekers en de middelste vooraan.

Kan dit verholpen worden zodat het geluid wel uit alle luidsprekers komt?

Wellicht is inderdaad een instelling verkeerd, je speelt nu waarschijnlijk stereo af ...

En hoe verander ik die stereo naar iets anders?
Hoe bedoel je vervangen? (ik hoop geen nieuwe kopen)?

Laatst bewerkt:
ik heb effe de manual snel gelezen, maar het schijnt dat als de VOCAL op ON staat, (een instelling voor Karaoke cd's) er alleen maar stereo geluid geproduceerd word.

Mocht dat dus niet zo zijn (dat die VOCAL op aan staat)dan zou ik de draadjes van je speakertjes controleren, misschien dat je die toch te diep in de connector gestooken hebt, waardoor deze geen contact maakt met de ader maar met de isolatie van de draad ...

De vocal staat inderdaad op uit en bij dvd werken alle speakers, dus normaal moet het zo werken, ik zal eens proberen met de vocal op on te zetten.

Ok ik geprobeerd om de vocal op on te zetten en het werkt niet alle andere dingen heb ik nog niet geprobeerd.
Ik kan wel nog de luidsprekerssetup kiezen.
Daar kun je boxen instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan