Geluid msn weg, andere geluiden functioneren wel!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Hoi,

Ik heb een probleem met Msn 6.1.

Sinds enige tijd zijn de aanmeldingen en nieuwe berichten geluiden weg. Het vreemde is dat andere programma's (msn plus, e-mail, e.d.) wel geluid hebben.

Nu heb ik al gekeken in het configuratiescherm -> geluiden, maar daar staan de geluiden gewoon in. Als ik op de testknop druk hoor ik het geluid wel.

Ik heb alles al eens gedeïnstalleerd, maar dat helpt niet. Zelfs Msn 6.0 geprobeerd, maar ook nu weer zonder succes.

Wie herkent dit?

Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem...heb ook 6.1 er afgehaald en 6.0 opnieuw geinstalleerd maar ook dit heeft niks geholpen...:(
ik weet egt niet meer wat ik moet doen...weet iemand de oplossing?

Hoi,

Ik zit dus met [ongeveer] hetzelfde probleem.
Als ik msn messenger [6.1.0207] open, en ik heb mail, dan hoor ik het geluid gewoon. De pop-up komt ook gewoon omhoog. Krijg ik echter een nieuw bericht binnen terwijl het programma al aanstaat, dan hoor ik niets. Het pop-upje dat er dan gewoonlijk komt, laat zich ook niet zien. Als er mensen online komen krijg het pop-up en geluidje ook niet.
Heb al eens opnieuw geinstalleerd, en heb Microsoft Messenger 4.7 verwijderd met XpAntiSpy3. Zou dat er trouwens iets mee te maken kunnen hebben gehad? Dat hij net iets teveel heeft verwijderd?

Ik wordt en nu een beetje moe van, want ik wil niet steeds gaan kijken of er bekenden online zijn. Als ik niet kijk loop ik ze steeds mis. :confused:

Wie een [mogelijke] oplossing heeft, mag het zeggen...

Dit probleem komt vaak voor met de msn 6.x versies.
Ze zijn er daar ook van op de hoogte maar of ze er iets aan doen?

Ik heb het in orde gekregen door msn 5 weer te installeren en daarna 6 opnieuw en toen deed alles het weer.

succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan