geluid niet te regelen via afstandbediening tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

swiftgs93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Goedemorgen,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik wil mijn tv (panasonic TX-L32G20E) aansluiten op een home cinema set (sony DAV-DZ260).
Dit heb ik gedaan via een optische kabel en een scart kabel.

Ik heb nu geluid op de home cinema set, maar het geluid is niet te regelen via de afstandbediening van de tv.

Weet iemand hoe ik het geluid kan regelen via de afstandbediening van de tv zodat ik maar 1 afstandbediening hoef te gebruiken?

Ik heb trouwens digitale tv van Ziggo en het kaartje zit in de tv.

Ipv de scart kabel heb ik ook een hdmi kabel geprobeerd, maar het probleem blijft.

Wie kan dit probleem voor mij oplossen? Alvast bedankt

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Ik moet je teleurstellen dat gaat niet lukken heb zelf ook een Panasonic tv en heb contact gehad met Panasonic en ben tot deze conclusie gekomen lukt dus niet, vreemd maar waar de uigang heeft 1 stand.

bedankt voor je snelle reactie! was alleen niet de reactie die ik gehoopt had maar ja ;)
Komt dat doordat Panasonic en Sony niet samengaan of gaat het wel lukken als ik een home cinema set van Panasonic aanschaf?

Hoi,

Ja dan zou het moeten lukken met een home cinema set van Panasonic slimme jongens die van Panasonic he.
Denk dat je ook een toets Viearatools op je afstand bediening hebt daar kan dan alles geregeld worden als alle van Panasonic is dus.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan