Geluid op hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hoe kan ik geluid opzetten dat ik word verwittigd via geluid als ik een e-mail via hotmail ontvang, waar is dat in te stellen

Open Windows Messenger(dat groene ventje) en kies Extra/Opties.../ tabblad Voorkeuren

Kurt het zal wel aan mij liggen maar tbblad voorkeuren vind ik niet

voorkeur als e-mail binnen komt staat aangevinkt, maar waar moet het aangevinkt bij geluid

Als ik e-mail binnen krijg via pop3 dan hoor ik geluig en wordt ik verwittigd, maar als ik naar mij zelf een e-mail doe via Hotmail, dan hoor ik geen geluid, en bij messenger is het bericht aangevinkt, maar ik hoor geen geluig, hoe kan ik dat instellen, of is dat niet mogelijk via het web.
Graag hulp

Laatst bewerkt:
Naast 'Meldingen weergeven wanneer e-mail wordt ontvangen' staat normaal gezien een knop 'Geluiden...'
Klik daarop en selecteer het tabblad 'Geluiden'
't Is een lange lijst, daar staat ergens onder Windows Messenger 'Nieuw e-mailbericht'. Normaal staat daar dan een icoontje voor. Zo ja, is alles in orde.

Kurt dat staat aangevinkt bij messenger en bij geluiden, via pop3 hoor ik wel geluid maar niet rechtstreeks via het web hotmail

Hmm, misschien heb ik iets over het hoofd gezien. Ga je je berichten rechtstreeks op Hotmail (msn) halen, of krijg je ze binnen via Messenger terwijl je gewoon (offline) aan het werk bent? Het is natuurlijk ook mogelijk dat de versie op 2000 pro niet dezelfde update heeft als bij XP.

Kurt de vraag is opgelost, ik had 2 e-mails maar ik kan maar met een aanmelden bij messenger, vandaar geen geluid op dat ander e-mail, toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan