geluid opnemen van je boxed/koptelefoon ipv je microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilkign

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
ok mijn probleem is het punt dat ik erg weigin verstand van het geluid gedoe heb van een computer, en niet met vista overweg kan, maar dat is niet mijn hoofdpunt

mijn vraag is: hoe kan je geluid en dingen opnemen van bv. het internet? want als ik een sound recording programma gebruik neemt hij alleen mijn ingebouwde mic geluid op.

kan iemand mij uitleggen (in kleine woorden graag) hoe ik er voor zorg dat het geluid van mijn luidspeaker/koptelefoon opgenomen word.

en als het belangrijk is, ik gebruik een laptop van HP ongeveer half jaar oud en draai op vista

En met al de genoemde programma's is het belangrijk dat je de juiste schuif (Wave) openzet bij de Volumeregeling. De schuif van de microfoon dan wel dichtzetten.

ok zal het probeeren, bedankt alvast

Edit: weet niet waarom maar al die programmas zeggen dat mijn computer geen geluid maakt, en slaat ook niks op dus iemand nog andere ideeën?

Laatst bewerkt:
"Geen geluid maakt"? Dat zal geen officiele Windows melding zijn. Controleer eerst of de geluidskaart wel goed geinstalleerd is. Download de juiste drivers bij de fabrikant van de laptop.

"Geen geluid maakt"? Dat zal geen officiele Windows melding zijn. Controleer eerst of de geluidskaart wel goed geinstalleerd is. Download de juiste drivers bij de fabrikant van de laptop.

het is geen melding maar die geluids balk... dingen bewegen niet, en ik heb al gezegt dat ik erg weinig verstand heb van die dingen, en kan je me een link geven voor die drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan