Geluid opnemen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

geenID

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2009
Hallo allemaal

Ik gebruik het gratis programma mp3mymp3 om geluid van de pc optenemen. Dus stel ik ga naar bijvoorbeeld youtube en speel een liedje af, dan wilt ik het geluid van dat liejde opnemen.
(Het gaat hier niet over youtube want ik weet zelf ook wel dat ik gewoon een youtube downloader/converter kan gebruiken.)

Maar nu is het probleem dus dat het geen geluid opneemt. Het enigtse wat ik hoor is wat geruis. Na wat knoeien met de instellingen van dat programma hoor ik wel wat geluid dat wordt afgespeeld, maar de kwalitieit is zeer zeer slecht.

Alle drivers zijn gewoon geinstalleerd dus waarschijnlijk zijn de instellingen van het programma niet goed ingesteld.

heeft iemand een idee om toch geluid te kunnen opnemen naar een mp3 bestand?

ps: andere software is al geprobeerd met hetzelfde resultaat. Ik gebruik Windows 7 64 bit

bedankt voor je reactie, maar zoals ik al zei heb ik van alles al geprobeerd. Dus biedt alsjeblieft niet andere programma's...

Tja, dan zul je toch zelf moeten gaan proberen, ik kan slechts alles gaan proberen voor jou. Bij mij werkt freerecorder perfect.
Zoek een bij Google er staat genoeg.

Oke je snapt het dus niet. Ik zoek GEEN andere software want deze die ik gebruik zou gewoon moeten werken. Sterker nog, voordat ik mijn pc formatteerde deed alles het gewoon. Maar het ligt zeker weten ook niet aan de drivers, ik denk aan de instellingen van windows zelf misschien...

Heb je verder wel geluid dan, kun je wel naar een mp3 luisteren die al op je pc staat?

Ja dat wel :)

Ik heb geen problemen met geluiden opzich. Het enigste wat niet lukt is dat is geen geluid kan opnemen. Waarschijnlijk ligt het aan de kanaalinstellingen (van het opneem-programma) maar hier heb ik geen verstand van.

Maar je verwacht nu dat ik een oplossing weet. Ik ken je pc niet, het programma niet, dus je zult het zelf uit moeten proberen. Of je installeert toch freerecorder als browser plugin.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan