Geluid opnemen zonder microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo sinds kort heb ik me pc helemaal opnieuw geïnstalleerd met alle goeie drivers maar op de vorige installatie( van windows xp ) kon ik zonder mijn microfoon met Windows geluidsrecorder dingen opnemen zoals muziek en andere dingen die zich aan het afspelen waren in Windows.

Nu is mijn vraag:

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik zonder mijn microfoon dingen kan opnemen in Windows?...

PS: als ik nu een mixapparaat wil selecteren dan kan ik alleen maar kiezen uit : Realtek AC97 Audio, eerst kon ik er meer selecteren ik weet niet of het daar aan licht?

Laatst bewerkt:
dit is mogelijk, je kunt de kabel die normaal in je boxen gaan, die uit je line out komt dus, in de microfoon ingang stoppen, in de line-in.

Hierna Nero Wave Edit openen (C:\Program Files\Ahead\Nero Wave Editor).
Ga dan naar Audio -> Opnemen -> klik OK -> druk op de rode knop om op te nemen en speel het geluid af wat je wilt opnemen

Nu kun je de lege stukken er nog uit knippen zoals op het plaatje

Mvgr, Daniel

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is mogelijk, je kunt de kabel die normaal in je boxen gaan, die uit je line out komt dus, in de microfoon ingang stoppen, in de line-in.

Hierna Nero Wave Edit openen (C:\Program Files\Ahead\Nero Wave Editor).
Ga dan naar Audio -> Opnemen -> klik OK -> druk op de rode knop om op te nemen en speel het geluid af wat je wilt opnemen

Nu kun je de lege stukken er nog uit knippen zoals op het plaatje

Mvgr, Daniel

zou het ook mogelijk kunnen zijn om iets te instaleren en dan zonder een programma te gebruiken of dingen te veranderen achter in me pc ?

Dat kan

Dubbel klik op het luidsprekertje rechtsonder in je scherm
Je krijgt het mixer paneel
klik op Opties
Klik op Eigenschappen
Je krijgt een nieuw venster
Klik op het bolletje opnemen
Vink alle Vinkjes AAN
Klik op ok
Klik nu in de mixer het vinkje onder "Stereo mix" aan*het vinkje "Selecteren"*
Nu moet het werken

O dat had ik niet door....

Sorry van Vista weet ik niks af

@elspeet....
Ik heb je plaatje verwijderd.
Als je dat wil laten zien dan maak je het kleiener en/of klikbaar maar je zorgt niet voor een forum uitrekking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan