Geluid opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryansdw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Hallo,

Ik heb een Internet Chat headset van Logitech gekocht.
Maar wanneer ik het aansluit aan de voorkant van mijn PC doet de kan ik geen geluid opnemen en ook geen geluid horen.
en wanneer ik het aan de achterkant van mijn PC aansluit hoor ik alleen geluid maar wanneer opnemen kan nog steeds niet.
ik heb ook even op internet zitten kijken, en ik heb alle tips gevolgt die ik tegen was gekomen. ik heb ook nog naar Configuratiescherm gekeken, maar daar was alles perfect ingeschakeld.

is er misschien iemand met hetzelfde probleem,
en ik hoop dat er iemand ook een oplossing voor heeft gevonden.

Laatst bewerkt:
Met "modem" bedoel je PC? [neem ik aan...]

Klik op het luidsprekertje naast de klok rechtonder in het scherm, ga naar opties -> eigenschappen -> opnemen en kijk of de microfoon niet gedempt staat of de volume schuif te laag.......

Met "modem" bedoel je PC? [neem ik aan...]

Klik op het luidsprekertje naast de klok rechtonder in het scherm, ga naar opties -> eigenschappen -> opnemen en kijk of de microfoon niet gedempt staat of de volume schuif te laag.......

nu zie ik toch opeens dat de microfoon niet is aangesloten terwijl ik hem wel in het juiste gat heb gestopt:confused:

Ik ben vandaag terug gegaan met me headset,
op de zijkant stond dat het alleen was geschikt voor windows XP,
maar daar werd mij dus ook verteld dat het daar niks mee te maken had, want zelf hadden ze daar ook Vista en het werkte daar uitstekend.

ik denk dat ik dan ff een kijkje ga nemen in mijn computer,
ff kijken of alles wel helemaal goed zit aangesloten,
wel raar dat er meerdere klachten zijn te vinden met dit probleem.
ik weet zelf ook dat het niet de bedoeling is om mijn koptelefoon aan te sluiten op de plek waar de luidspreker in moet.
maar dat was ook alleen even om er zeker van te zijn dat het niet aan de headset zelf licht. (voordat ik mijn computer uit elkaar ga halen)
dus ik denk dat ik eerst nog even wat informatie ga zoeken voordat ik straks mijn hele computer kapot maak voor een headset van 20 euro.
iniedergeval bedankt voor jullie hulp

voor mensen die nog commentaar willen geven laat ik deze berichten nog even openstaan.

alvast bedankt,
Bryan

Laatst bewerkt:
nu zie ik toch opeens dat de microfoon niet is aangesloten terwijl ik hem wel in het juiste gat heb gestopt:confused:

Waar zie je dat? Een gewone microfoon [met rose stekker] wordt niet gedetecteerd door het systeem.......

Waar zie je dat? Een gewone microfoon [met rose stekker] wordt niet gedetecteerd door het systeem.......

ten eerste is het een zwarte stekker;)
en ja hij word gedetecteerd, tenminste..
bij mijn andere computer wel.

Ik heb ook zo'n headset, Het is niet mogelijk om het geluid uit je hoofdtelefoon op te nemen , waarom niet wat iemand tegen me zei = omdat het geluid uit je hoofdtelefoon komt en het moet opgenomen worden met je microfoon die daar onder hangt dus dat ken niet. Heb ook gevraagd of dat ie de geluidsvolgen niet digitaal opneemt in de pc , nee dat doet ie niet:eek: Hij neemt alleen geluid op rechtsstreek.:cool: Als je geluid wild opnemen moet je het geluid toch echt laten af spelen op je boxen , maar ik begrijp wel dat je dit niet wil omdat je de stemmen dan van teamspeak ofiets anders er door heen hoord ,dit kan je weer zo instellen dat de muziek uit de boxen komt en de stemmen door de microfoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan