Geluid oppeens zeer zacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickyoomen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Beste mensen,

Ik weet niet of dit het goede topic is maar ik denk dat hier wel in de buurt komt :thumb:.

Op mijn PC beluister ik veel MP3's, maar vaak als ik er een aantal heb geluisterd, en ik het volgende nummer wil opzetten... speelt hij deze zeer zacht af. Het is nergens in de volumeregeling goed terug te zetten, daarvoor is een reboot nodig.

Dit gebeurt mij zeer regelmatig en begint best te irriteren :evil: , iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen ? Of denken jullie dat er een nieuw geluidskaartje in moet ?

MVG Nicky Oomen

Misschien kun je beginnen met het installeren van de nieuwste drivers (van internet). Als dat niet werkt kun je altijd nog een nieuwe geluidskaart kopen.

Ligt dat misschien aan dat volgende nummer, of gebeurt dit met ELK volgend nummer.
Anders zou je MP3 GAIN kunnen gebruiken.

Misschien kun je beginnen met het installeren van de nieuwste drivers (van internet). Als dat niet werkt kun je altijd nog een nieuwe geluidskaart kopen.

Dit is al gebeurd

@ A.J.:

Dat zal continu bij ieder nummer dan blijven, het kan ook bij echt ieder nummertje gebeuren. Maar alle muziek is dan zachter, ook van internet, spellen etc.

Laatst bewerkt:
Da's vreemd.
Nieuwste drivers zijn niet per defintie een verbetering.
Welke kaart is het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan