geluid over boksen voor muziek, geluid game door headset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brayanhoi

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2013
ik heb een vraagje,

bestaat er iets van een programma dat er voor kan zorgen dat het geluid van spotify over de boksen gaat en het geluid van de game over mijn headset ?

Hallo

Niet echt veel bruikbare/nuttige info wat betreft de gebruikte hardware ....

Desondanks toch een poging ...

Indien je een headset inplugt vooraan (frontpaneel desktop p.c./zijkant laptop) (3.5mm) , schakeld de hardware (schakelaartje in het 3.5mm chassisdeel) toch automatisch de externe speakers uit.???

Peter

ik heb een usb headset van logitech en bokjes van lochitech die ik in de pc(desktop) plug

nee ik gebruik de headset als standaard comminicatie apparaat, dus skype kan wel via headset en de rest over boksjes, maar wil graag apparte programma's via headset hebben is dat een mogelijkheid ?

Laatst bewerkt:
De USB headset staat los van de geluidskaart ipp. en zou je dat in de toepassing moeten kunnen regelen, ik game met teamspeak en geluid van de game gaat naar de speakers en in teamspeak is het de USB headset.

Indien de headset ook een 3,5mm plug voor mike en eentje voor de koptelefoon heeft en je hebt een Realtek geluidskaart met geavanceerde geluidsinstellingen, dan kun je de geluidsstromen ook apart regelen, moet wel in de game en spotify kunnen kiezen welke uitgang er gebruikt moet worden.

Aparte software daarvoor ken ik niet.

Wat je ook zou kunnen proberen is het geluid van de headset als standaard communicatie kunnen maken en de interne kaart in de pc als standaard afspeel apparaat kunnen maken. Spotify gaat dan over de standaard kaart, alleen weet ik niet wat de game dan doet. Mocht deze het dan niet over de headset gaan, dan zul je het toch over de interne game kaart moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan