Geluid-pictogram rechtsonder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Funboy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Hallo, ik werk op een Samsung laptop van Windows Vista.
Rechtsonder stond eerst tussen de andere pictogrammen eentje waarmee je het geluid harder/zachter kan zetten.
Wat moet ik doen zodat ie terug komt?
Of het geluid harder zetten want het staat nu best zacht.

Hallo,
Probeer eens rechtermuisknop klik op taakbalk dan eigenschappen dan klik je op de tab Systeemvak en dan vink je volume aan.

Hallo,
Probeer eens rechtermuisknop klik op taakbalk dan eigenschappen dan klik je op de tab Systeemvak en dan vink je volume aan.

Hey, ik heb het geprobeerd, het staat er wel bij maar alleen 'klok' en 'energie' kan ik aanklikken,
maar volume en netwerk zijn grijs gekleurd, ik kan er niet op klikken!

Wat ook opeens is veranderd is is dat als ik mijn koptelefoon erin doe, ook nog steeds geluid uit de speakers komt..

Okee helaas anders moet je het proberen via het register:
Je opent start en typt "regedit" in en dan op enter en je krijgt de register editor als het goed is.
Dan HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
als het goed is staat er HideSCAVolume bij en die moet je verwijderen.

Okee helaas anders moet je het proberen via het register:
Je opent start en typt "regedit" in en dan op enter en je krijgt de register editor als het goed is.
Dan HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
als het goed is staat er HideSCAVolume bij en die moet je verwijderen.

Bij explorer staat wel: HideDesktopIcons en daarbij heb je de 2 mappen:
ClassicStartMenu
NewStartpanel

Welke moet ik verwijderen>

Nee je moet alleen HideSCAVolume verwijderen als die er staat het ligt dus ergens anders aan. Zou zo snel niet weten waaraan het ligt misschien weet iemand anders waar het kan liggen?

19hunter91
driver al ge-update?

Zoals hunter al zegt, ik zou de drivers opnieuw installeren.

Aangezien het probleem zich niet alleen bevind met het icoontje, maar ook reageerd hij niet meer op oortjes.

Heb je geen externe knoppen op je laptop waarmee je het geluid harder kan zetten?
Denk daarbij aan FN + F1.....F12 of FN + Pijltje rechts/links

Suc6 :thumb:

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan