Geluid plotseling weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Vanavond zette ik mijn pc aan hoor ik geen geluid meer. Heb de boxen nagekeken maar daar is niks mee aan de hand. Ook intern via een koptelefoon hoor ik niks meer.

Las hier ergens dat ik dan de geluidskaart misschien per ongeluk? uit heb gezet. Weet iemand raad heb totaal geen idee waar ik moet gaan zoeken en al helemaal niet in de biosinstellingen........:confused:
 
Ga eerst eens naar je 'volumeregeling' (bij XP start->programma's->bureau-accesoires->entertaiment->volumeregeling) en controleer daar of er niets 'gedempt' staat.
 
Er staat niets gedempt, maar intern via de hoofdtelefoon hoor ik ook niks meer. Alle geluiden zijn gewoon ineens weg!
 
Ik had ooit ook een keer zoiets. Later bleek dat ik per ongeluk en zonder dat ik dit in de gaten had aan de achterkant van de boxen het uitknopje had ingedrukt.
 
Kan niet Floyd bij mij want ik heb INTERN ook geen geluid met een hoofdtelefoon. Het ligt niet aan de draden of boxen. Zit ergens intern wat fout.
 
Zag dat er toch wat gedempt stond, niet met een vinkje maar Wave stond helemaal omlaag, vreemd dat dit zomaar gebeurt! Maar goed ik hoor weer geluid! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan