geluid probleem (raar)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijskastmagneet

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Beste mensen,
jullie hebben mij al een paar keer eerder geholpen en mijn dank hiervoor maar ik heb weer een probleem.

vannochtend deed mijn computer het perfect maar toen ik 3 uur later de pc aanzette deed het geluid (en microfoon het niet meer) ik heb de pc wel losgekoppeld en daarna weer terug alles (goed ) terug aangesloten.
toen ik dat merkte ben ik via windows herstel punt trug gegaan naar een tijd dat alles het nog wel deed maar dat werkt ook niet en bij systeem beheer zegt de pc dat alles goed werkt (geluids kaart ).
Ik weet zeker dat ik alles goed heb aangesloten

Ik stel het erg opprijs als iemand mij zou kunnen helpen.

Alsvast bedankt,
ijskast magneet.
p.s. er zitten heel wat spel fouten in dat weet ik maar zit een beetje in tijdnood nu srry voor dat.

dit was ik nog vergeten te zeggen
1) mijn pc staat niet op een ofandere manier op mute
2) het ligt niet aan de microfoon (getest)
3) ik heb de kabels ok 100% zeker niet verkeerd aangesloten
Alvast bedankt,
ijskast magneet

welke geluidskaart heb je??
en als je de pc opnieuw opstart doet het geluid het ook nog niet???

nope als ik opnieuw opstart doet het geluid het nog niet en ik heb een onboard geluidskaart op men k8t neo mobo.
kan het aan de windows updates liggen die had ik die zelfde ochtende wel geinstaleerd maar dat zou met herstelpunt dan weer weg moeten zijn maja als niks anders lukt zet ik wel een andere geluids kaart van oude pc erin maar moet ik dan de onboard op een aof andere manier uitschakelen? nee toch (vraag maar even voor de zekerheid)

alvast bedankt,
koelkastmagneet

dan die onboard wel uit zetten ,dat doe je in het bios,bij de onboard afdeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan