Geluid probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsnielsniels

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Ik heb vorige week me 5.1 speakerset gebruikt , omdat ik Battlefield 2 ging spelen , en het leek me wel leuk of me speakers nog een beetje werken. Dus ik heb tot nu toe altijd een beetje stekkertje in gaatje gedaan, maar alle 5 speakers kreeg ik nooit aan de praat, alleen 4 + bass.Ik heb een Philips MMS 260 5.1 speakerset en een A8V Deluxe mobo.
Weet iemand waar ik een draadje in welke kleur zou moeten doen? ik word een beetje hopeloos hier , ik heb al zo een uur zitten proberen en kom er nog niet uit, en ik wil deze speakerset zeker nog een jaar benutten, voordat ik een draadloze set ga kopen. Trouwens vind ik de onboard geluidskaartprogje verschrikkelijk irritant en onduidelijk, Realtek Sound Manager...
Er zijn in totaal2x 2 boxen , waar de snoertjes samenvoegen in een, die je dan in de Bass moet doen, maar ik weet niet in welke, links of rechts??Er is ook een speaker voor Volume control die ook direct naar de bass gaat.
De kleuren van de draadjes passen dus nooit bij de kleuren van de rondjes aan de zijkant van de pc, en moet ik dus van alles proberen. er zijn 6 rondjes , en 3 snoertjes om er in te doen dus er zijn vreselijk veel mogelijkheden....

Weet iemand hoe ik dit oplos of heeft iemand anders dit mischien meegemaakt???

ps : srry voor de lange vraag

Alvast bedankt

:thumb:

Tja,
Logitech, Creative en bijvoorbeeld Philips hebben daar allemaal zo hun eiegn idee over.
Ik kan je adviseren om even te kijken welk merk je hebt. Welk type. En dan even naar de site van de fabrikant gaan en hopen dat er een manual op de site staat.
Anders jezelf hard voor je kop slaan dat je het manual hebt weggegooid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan