Geluid probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter BEAT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
In pc van een kennis nieuwe HD geplaast alles werkt perfekt,alleen is er geen geluid?

In app beheer staan bij overige app,

multimedia audio contr
PCI simple communications contr
SPC 200 NC,Gele vraagtekens?

Wat moet ik doen om het geluid terug te krijgen?

Geluidskaart zit op moederboord( geen losse)

Weet je zeker dat je de drivers hebt geïsntalleerd? Welk besturingssysteem gebruik je?

Weet je zeker dat je de drivers hebt geïsntalleerd? Welk besturingssysteem gebruik je?

Besturings systeem - Widows XP

Waar kan ik de drivers vinden?

Voor mijn eigen PC haal ik die van de cd rom van het moederboord,maar kan bij hem geen info/cd rom van moederboord vinden.

Welk merk computer heb je? Van de website van het merk kun je ze altijd wel halen. Zoek daar het type op van je computer en download de drivers. Na het installeeren werkt het geluid vast en zeker!

Welk merk computer heb je? Van de website van het merk kun je ze altijd wel halen. Zoek daar het type op van je computer en download de drivers. Na het installeeren werkt het geluid vast en zeker!

Het merk weet ik niet echt,hij heeft hem bij een computerwinkel laten bouwen.
Is het type van het moederboord ergens in de pc te vinden?
Als ik dat weet komen we misschien ook verder.

Ik denk niet dat je ver komt door hem open te maken. Staat er aan de voorkant geen logo, merk symbool wat dan ook.

Ik denk niet dat je ver komt door hem open te maken. Staat er aan de voorkant geen logo, merk symbool wat dan ook.

Ik zal morgen PC Wizard bij hem downloaden,dan kan ik in ieder geval zien welk type moederboord er in zit,en dan de drivers zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan