Geluid Samsung SyncMaster 225 UW doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dereau

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Ik heb pas een Acer computer met Vista en een Samsung SyncMaster 225UW monitor waar geluid uit hoort te komen. Het geluid echter doet het niet. Wat moet ik doen?

Hoi,

Wel het kabeltje aangesloten tussen pc en monitor en de volume op de monitor geopend?

Modag

Alle kabels zitten goed en voor zover ik weet heb ik alle drivers geïnstalleerd. Ik ben ook tot een tweede ontdekking gekomen, dat de ingebouwde webcam het ook niet doet. Ik heb hier thuis nog een computer waarbij deze wel werken maar ik kan het verschil niet vinden.

Nee, geen gele uitroeptekentjes in apparaatbeheer. Maar wat is een chipset driver? En hoe installeer ik die?

Hoi,

Die staan op je cd-rom van je moederbord of op de site van je pc/moederbord fabrikant maar ik twijfel of het daaraan legt je hebt immers geen gele tekens maar het is het proberen waard.

Modag

Nee, op de CD-rom staat niets wat nog niet is geïnstalleerd. Verder enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Ik zie bij mijn volumeregelaar wel dat er de pc het geluid als het ware 'ziet'. Maar ik hoor het zelf gewoon niet.

Hoi,

Heb je het al geprobeerd met een koptelefoon om te luisteren of je zo wel geluid hebt.

Modag

wanneer ik met een koptelefoon luister heb ik ook geen geluid.

Hoi,

Mag ik even weten welke geluidskaart je hebt en rechtsonder in het systeem vak staat daar een icoontje van je geluidskaart,zo ja klik daar met rechtermuisknop op misschien dat je dan de uitgang van je geluid moet configureren meestal moet de uitgang op de groene uitgang staan.

Modag

sorry, ik ben nog niet echt wegwijs in windows vista, kun je me uitleggen waar ik kan vinden wat voor geluidskaart ik heb?

Je kunt het volgende programma downloaden en installeren: Pcwizard

Dan kun je kijken bij multimedia en audio.

Modag

sorry, heel stom maar het kabeltje zat er wel in... maar niet goed... dus nu heb ik wel geluid en webcam. Toch bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan