Ikheb een probleem met het geluid, zowel in skype msn als yahoo, het geluid stotterd, wordt onverstaanbaar, en vertraagd, ik heb al van alles geprobeert, nieuwe geluidskaart, geluidskaart on board uitgeschakeld, alle andere programmas afgesloten, 10o keer de instellingen dooe gelopen , muziek is alles goed, processor AMD 2600, 700 nog wat geheugen, een logitech camera incl mic, alles geinstalleerd volgens het principe van de schone installatie, voorheen was alles goed en duidelijk, maar zo in één keer kwam dit opzetten, ik wordt er gek van, firewall uitgezet, virusscanner uitgezet niets helpt, de hardware test uitgevoerd, werkt allemaal.en ik heb internet plus bellen, daar heb ik wel de nodige problemen mee gehad eigenlijk , maar toen deed ie het wel goed.
Het enige probleem wat ik nog met internet + bellen heb is dat als mijn hoofdnummer gebeld wordt gaat mijn tweede nummer ook over, maar ik weet niet of die van invloed is op het internetten.
Wie heet weet mag het zeggen...?
Is het zo, dat je een computer moet hebben van 1000 mhz, om skype te kunnen gebuiken?
Het enige probleem wat ik nog met internet + bellen heb is dat als mijn hoofdnummer gebeld wordt gaat mijn tweede nummer ook over, maar ik weet niet of die van invloed is op het internetten.
Wie heet weet mag het zeggen...?
Is het zo, dat je een computer moet hebben van 1000 mhz, om skype te kunnen gebuiken?
Laatst bewerkt: