Geluid software verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrisjepikkers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Ik stel mijn vraag maar effe hier. ben nogal een noob op computer gebied en zou niet weten waar ik het anders moet plaatsen.
Het volgende: mijn man is leuk software e.d. van de computer aan het opruimen geweest omdat de computer traag was :evil:
Alleen bij de volgende keer opstarten was het geluid dus mooi verdwenen! software kan ik nergens meer vinden op de comp. in de software lijst staat achter "high definition audio driver package KB-888111" geen bestand grootte meer. dus vermoed dat ie verwijdert is?
het gaat verder om: audio device on high definition audio bus. Dat zijn de dingen die ik nog gevonden kan krijgen.
Heb al in de doos van de laptop gekeken, maar daar zit verder helemaal geen cd-rom in met fabrieksinstellingen of wat dan ook.
Hoop dat iemand me verder kan helpen mss de ontbrekende software heeft of weet waar ik die kan vinden want ik word echt knetter gek dat er geen geluid op mijn laptop meer zit!
Het gaat om een acer BL51 (aspire series 5100) met XP home edition.en alles is nog gewoon standaard..

Bedankt alvast...:thumb:

Laatst bewerkt:
JAAAAAAAA!!!:D:D:thumb: je bent geweldig!!

Als ik jou toch niet had gehad :love: hahahaha

Hij doet het weer! echt ENORM bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan