Geluid speelt niet af via boxen (aan de rechter kant)

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Ik wil mijn laptop via de stereo aansluiten op mijn boxen. Ik heb hier een kabeltje voor en heb dit geprobeerd met mijn mp3 speler. Dit werkte goed en het geluid kwam uit allebei de boxen. Maar ik sloot mijn laptop aan op de stereo en er kwam alleen geluid uit de rechter box. Weet iemand hoe ik het geluid uit allebei de boxen kan krijgen?

Heb je hetzelfde kabeltje gebruikt als van je mp3speler?
Zit de stekker er goed in?

Ja, dat heb ik allemaal gecontroleerd, ik dacht dat het aan instellingen lag ofzo. Maar ik heb ook boxen die je direct op de laptop aansluit en die doen het wel gewoon, het zal dus wel niet kunnen. Maar ik vraag me dan af waarom

Hallo Niek
Is dat stekkertje van de kabel en dat stekkertje van je losse boxen even lang en van de zelfde vorm?

Beste Niek,

Het kan zijn dat je balkje met balans niet in het midden staat of er zit breuk in de kabel.

Ik heb het verbonden met het kabeltje dat officieel bij mijn camera hoort om het beeld op een tv te krijgen (met drie stekkertjes). Bij mijn MP3 speler werkt dit gewoon, daarom vraag ik me af waarom dit niet zou lukken met mij laptop.

Ik heb inmiddels een audio kabeltje gekocht met een aansluiting voor de laptop, en een tulp aansluiting aan de andere zijde. Dat werkt prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan