geluid start soms niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

karmeliet

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Soms als ik mijn PC opzet doet het geluid het niet. Als ik dan in het configuratiescherm bij geluiden kijk, dan kan ik het geluid niet wijzigen (alles grijs) en moet ik opnieuw de PC opstarten en dan is alles OK. Het is realtek AC97 audio

Soms als ik mijn PC opzet doet het geluid het niet. Als ik dan in het configuratiescherm bij geluiden kijk, dan kan ik het geluid niet wijzigen (alles grijs) en moet ik opnieuw de PC opstarten en dan is alles OK. Het is realtek AC97 audio

Drivers opnieuw instaleren?

Ik heb een Toshiba satellite P10 laptop.
Phoenix Bios 4.0 release 6.0
Realtek AC97 Audio
Windows XP home service pack 3

Heb gekeken, maar vind het niet terug op de onderkant. PCtje is ook al 5 jaar oud.

ik had precies hetzelfde probleem , ook met xp home servicepack3,
alleen heb ik dan een acer aspire one, ik deed systeemherstel en alles werkkt nu weer prima :thumb:

Het serienummer en het modelnummer vindt u op een sticker op de onderkant van uw Toshiba product (zie onderstaande afbeelding).
Geen plaatje helaas, maar kijk eens bij Model no.

Ga naar Toshiba.nl ->Computer- Systemen ->Supports en downloads ->Service & Support -> Dit systeem automatisch detecteren.-> Alles downloaden en klaar.

GEVONDEN!

Ga naar familie -> Sattelite -> p10 -> p10-833.

Laatst bewerkt:
Heb er 2 gevonden nl: 5.10.00.5490 en de 5.10.00.5210
Als ik kijk in de dxdiag staat er bij geluid het type 5.10.00.5490 Engels

Heb die andere gedaan. Alles werkt en hopelijk blijft het zo. Bedankt voor de hulp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan