Geluid stukken zachter

Status
Niet open voor verdere reacties.

oetloek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Hallo, ik heb windows 7 ultimate 64 opnieuw geinstalleerd en alles werkt prima alleen is het geluid de helft zachter.

me heb een via onboard geluidskaart en heb niks veranderd maar zowel mediaplayer al hoofd geluid moet voluit om enigszins muziek te kunnen luisteren? voor het herinstalleren nooit problemen gehad altijd perfect gewerkt.

heb de standaard dingen zoals software verwijderd hardware verwijderd al geprobeerd niets van dat helpt...

iemand nog tips of zelfs de oplossing ? denk er al aan om nieuwe pci geluidskaart te halen maar lost dit het probleem op ?

groet Dave

Welke pc?
Heb je de chipsetdrivers / sounddrivers bij de pc-producent opgehaald?
Geen gele uitroeptekens in apparatenbeheer.

hey aptje

ik heb een zelf samengestelde pc p5kpl/1600 moederbord, Maar had alles gecheckt soundcard drivers etc aparaatbeheer ook. Alleen chipset drivers niet aan gedacht en ga dit meteen ff proberen :thumb: Beetje jammer dat ik daar zelf niet op kwam :confused:

alvast bedankt voor de tip. ik laat nog ff weten of dat het probleem daarmee is opgelost

heb in hardware lijst zo,n beetje alle chipset stuurprogramma,s wat met mijn audio te maken kan hebben verwijderd en opnieuw installeerd maar probleem nog steeds het zelfde. het geluid is prima mankeert niks aan alleen gehalveerd na opnieuw installen van windows. snap er echt niks meer van :shocked:

alles zou in orde moeten zijn geen gele uitroeptekens in hardware lijst de nieuwste drivers van de via geluidskaart site ???

vraag me af of een nieuwe geluidskaart dit probleem wel oplost...?? kans is groot van niet denk ik zomaar

Groet Dave

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan