Geluid te stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korten

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Gisteren had ik een vraagje ivm het aansluiten van boxen (surround system) en koptelefoon (+microfoon) op één ingang van de geluidskaart. Oplossing => splitter kopen
:thumb:

Vandaag gedaan maar ik heb weer een (klein) probleempje : het geluid via de koptelefoon is (veel) te stil, de boxen werken prima (luid)

Op de koptelefoon (Creative HS-300) staat de 'volume control' op maximum.

Ga ik naar de volumeregeling van windows staat daar het geluid ook op maximum.

Waar kan ik nog iets instellen ????

Is het een koptelefoon met volumeregeling? Zou best kunnen dat je dan daar ff wat aan moet draaien :)

[edit] laat me raden, je bedoelt met 'volume control' hetgeen hierboven beschreven :rolleyes:

Zit de stekker er wel helemaal in? Vaak hoor je wel een klein klikje als hij er echt helemaal in zit.

Laatst bewerkt:
Configuratiescherm » Geluiden en audioapparaten

kijk daar is, of daar iets gedempt staat

Volumeregeling op de koptelefoon staat inderdaad op maximum (geluid is instelbaar als ik eraan draai).

Dat "klikje" hoor ik enkel wanneer ik de koptelefoon in de spitter steek, niet als ik hem rechtstreeks in mijn geluidskaart plug.

Microfoon staat op dempen (moet zo voor te bellen met Skype)

Nog suggesties ???

zonder splitter dan? Is hij dan ook zacht? Ik wist namelijk wel dat het geluid iets minder of zachter kon worden. Maar meestal is dat dan bij beide. Probeer is zonder splitter. Of hij dan ook zacht is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan